Escain Skrivet 2 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2012 GAME + Posten.Nu hatar jag dem ännu mer för att jag får en söndermisshandlad FFXIII-2 crystal edition låda pga Game inte kan packa sina egna lådor till sina egna butiker och posten är värdelösa! GAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 2 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2012 Att jag glömde att koppla in mina HDDs när jag plockade ihop datorn, och orkar inte koppla in dom >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2012 När det är kallt och det är sol när det ska vara molnigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 3 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2012 Att jag är så jävla pank. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2012 Utvecklare som inte följer standarder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2012 Cyklister som tror de är bilister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2012 (redigerat) Att det tog 30 minuter för mig att klippa ut min avatar från originalbilden och göra bakgrunden transparent i Photoshop. Men nu vet jag i alla fall hur jag hur man ska göra till nästa gång. Redigerat 6 Februari 2012 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 6 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2012 Att det är så jävla kallt ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 6 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2012 Att det tog 30 minuter för mig att klippa ut min avatar från originalbilden och göra bakgrunden transparent i Photoshop.Men nu vet jag i alla fall hur jag hur man ska göra till nästa gång.Du råkar inte ha orginal bilden kvar / länken till den? :3 OnTopic:Att jag har ont om pengar, och är i stort behov av en ny telefon, samt att ett nytt chassi inte vore helt fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2012 Att alla "måste" ha mer prylar hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2012 (redigerat) Du råkar inte ha orginal bilden kvar / länken till den? :3Skickat PM OnT: Att när jag sparar bilder som redan har transparenta bakgrunder så blir bakgrunden inte transparent i Photoshop när jag öppnar den. EDIT: Problem solved Redigerat 6 Februari 2012 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2012 När man trycker på Download så kommer man till en annan sida där det står "Your download will start in 5 seconds". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.