360Xbox Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 När jag startar Minecraft så loggar jag in, väljer singleplayer och sedan står det "Simulating world for a bit" och sen krashar spelet och jag får nått textdokument där det står massa random saker. Har testat att installera om spelet utan resultat. Någon som vet vad som är fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 (redigerat) Pröva att ta bort hela .minecraft foldern om du inte gjort det och installera om sen. du kan göra backup på textures och saves. Redigerat 27 Augusti 2011 av Demopan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Kör det genom terminal/cmd och skriv här vad du får för output. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Uppdatera grafikdrivrutiner kan funka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg