ImCasualGamer Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 (redigerat) Vi har knapp för lägg till länk, lägg till bild och lägg till email, jag tycker faktiskt att vi borde ha lägg till video då också. Youtube videos länkas till lite här och där på fuska, så en sådan funktion skulle ju inte vara onödig. Den skulle iallafall användas mer än knappen "lägg till email" =) Så om du då trycker på den knappen kan du bara knappa in videokoden i en ruta, så omsluts den automatiskt av en youtubetagg, skulle inte de vara najs? Helst skulle man ju vilja att man bara kunde slänga in hela youtubelänken och få upp videon på det sättet. Så vad tycker ni? Redigerat 28 Augusti 2011 av Demopan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 (redigerat) Nice idé, då många här säkert är ganska lata. :rolleyes: (JAG VAR SERIÖS.) Redigerat 28 Augusti 2011 av AR234Blitz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Sounds asuuum :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Det finns ju redan likadana knappar för andra sorters ärenden somsagt. Så, jag är på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Jag tycker också det bör införas. YT är ju en av de mest använda här på fuska. Nästan lika mycket som en vanlig länk skulle jag gissa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Går ju skriva in manuellt i värsta fall vilket inte tar så mycket längre tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 28 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 (redigerat) Det är ju samma sak med img taggar, men det finns en knapp för det också. Redigerat 28 Augusti 2011 av Demopan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Kanske skulle kunna ha med detta i mitt addon. Men det skulle vara mycket enklare för admin att fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Låter mycket bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Skulle vara skönt med en Youtube knapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Skulle vara skönt med en Youtube knapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 menar du att det är som när man skriver [b ][/b ] (utan mellanrum) så blir det en fet text? Jag tycker det ska finnas, så jag är på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.