Gäst Qruzie Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Vi har knapp för lägg till länk, lägg till bild och lägg till email, jag tycker faktiskt att vi borde ha lägg till video då också. Youtube videos länkas till lite här och där på fuska, så en sådan funktion skulle ju inte vara onödig.Den skulle iallafall användas mer än knappen "lägg till email" =)Så om du då trycker på den knappen kan du bara knappa in videokoden i en ruta, så omsluts den automatiskt av en youtubetagg, skulle inte de vara najs? Helst skulle man ju vilja att man bara kunde slänga in hela youtubelänken och få upp videon på det sättet. Så vad tycker ni?Bra ide'!Hoppas det händer =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 29 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Trevligt att det inte bara jag som tycker det vore trevligt med en sådan funktion. :) Det är inte någon större funktion så det skulle vara rätt lätt att få in den. Ingen värkar tycka att det är en dålig idé heller och dessutom finns ju redan liknande funktioner, så det finns ingen anledning att vi inte skulle ha en!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 menar du att det är som när man skriver [b ][/b ] (utan mellanrum) så blir det en fet text? Jag tycker det ska finnas, så jag är påJust like this: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Skulle vara riktigt härligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Vore bra att ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 +1 Skulle vara härligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Låter som en bra idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 29 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Nu gäller det ju bara att få Admins uppmärksamhet åt detta håll också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 2 September 2011 Rapport Dela Skrivet 2 September 2011 Bumpar denna tråd då admin inte ens har orkat få tummen ur röven och postat en inlägg här, eller fixat en liten YouTube knapp. För helvete admin, sånt där skit skulle säkert även jag klara, och jag kan knappt peta ihop en hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 2 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2011 Bumpar denna tråd då admin inte ens har orkat få tummen ur röven och postat en inlägg här, eller fixat en liten YouTube knapp. För helvete admin, sånt där skit skulle säkert även jag klara, och jag kan knappt peta ihop en hemsida.^^ This ett par hundra gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 2 September 2011 Rapport Dela Skrivet 2 September 2011 Och nu fick han säkert större lust att göra något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 2 September 2011 Rapport Dela Skrivet 2 September 2011 Och nu fick han säkert större lust att göra något."Gud va rälig du är." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.