Whore Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 Vart på kroppen ska tatuering sitta och vad är det för motiv? Svartvit eller färg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 6 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 Vart på kroppen ska tatuering sitta och vad är det för motiv? Svartvit eller färg?Börja på höger skuldra för att sedan vandra ut på höger biceps. Gay eller inte, själv tycker jag det är jävligt coolt när en man bär upp blommor så jag ska tatuera in en hibiskusranka. Just nu lutar det åt svartvitt men jag får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 8 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2011 sluta hor då. jag är fan värd mer än tre sidor. :(((( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 8 December 2011 Rapport Dela Skrivet 8 December 2011 Vad får dig att tro att ditt hår är sexigare än FreakyStyley's? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 8 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2011 Vad får dig att tro att ditt hår är sexigare än FreakyStyley's?för att jag med lätthet bär upp en magnifik lejonman i en hårt wrappad knut! eller gjorde. gör snart igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 8 December 2011 Rapport Dela Skrivet 8 December 2011 gillar du david hasselhoff? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 8 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2011 gillar du david hasselhoff?ja, sedan jag började läsa tyska så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 18 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2012 BUMP. Jag är fortfarande värd mer än tre sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 19 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2012 Tikker do åm mäj? (Tycker du om mig?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 19 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2012 Vet inte vem du är, så nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2012 (redigerat) Pungvred eller gallstensanfall ? Smärtan du kommer att känna får 5 toasts av 5 möjliga. Kanske blir lite lättare att välja nu. Redigerat 19 Juli 2012 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 19 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2012 Vad hette din roliga tandläkare som du berättade om för mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.