Twinkies Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Hej! Jag hittade inget lämpligt forum att sätta detta i, så satte det här! Men jag är på jakt efter något GRATIS MMO spel! Helst ett RPG, i stil med WoW, Aion, Shaiya eller liknande. Helst liknande WoW. Men alltså, ett gratis MMO, med hyfsad grafik och många spelande, med PvP möjligheter och liknande. Tack på förhand! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 http://infinteaion.com Aion private server, 3K spelare per server, minst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Runes of Magic - jättekopia av wow. Finns ett till spel som är ännu mer kopierat som jag inte minns namnet på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3xor Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Runes of Magic - jättekopia av wow. Finns ett till spel som är ännu mer kopierat som jag inte minns namnet på.Rift :--D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Rift :--DNej, något okänt spel var det. Utifrån vad jag sett var Rift ganska annorlunda. Detta spelet jag såg hade exakt samma UI och professions och allting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Forsaken World på Steam. Tyckte dock själv att det var sjukt tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Ska du ha något bra så får du betala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3xor Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Nej, något okänt spel var det. Utifrån vad jag sett var Rift ganska annorlunda. Detta spelet jag såg hade exakt samma UI och professions och allting.Allods online isf och det suger ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Allods online isf och det suger ;/Nej. Många verkar tycka "alla mmorpg kopierar wow" bara för att man kan gå upp i level i båda spel eller nåt sånt.Kolla på Runes of Magic, spelet jag tänker på var mer likt wow än så. Och Rune of Magic är jättelikt wow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3xor Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Nej. Många verkar tycka "alla mmorpg kopierar wow" bara för att man kan gå upp i level i båda spel eller nåt sånt.Kolla på Runes of Magic, spelet jag tänker på var mer likt wow än så. Och Rune of Magic är jättelikt wow.Förstår mig inte på idioter(ta inte illa upp) som tvingar sig själv att vilja spela ett spel som är likt wow, du får inte samma upplevelse som på wow när du spelar ett spel som är likt wow. Från första början så är wow egentligen en kopia av everquest, dont forget that homeboys. Andra sidan, www.mmohut.com, bästa sidan där man kan hitta spel med en som reviewat alla spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Ska du ha något bra så får du betala.Inte nödvändigtvis, finns alternativt finansierade spel såsom League Of Legends som håller hög klass. Och nej jag vet att det inte är ett MMORPG, drog bara ett exempel. Spelar själv på Infinteaion, därav förslaget. De håller ganska hög klass. Inte buggfritt dock, men allt NCSoft gör är ju inte heller perfekt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twinkies Skrivet 31 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Infinite Aion, är det en kopia rakt av från Aion, eller har de modifierat Lv.speed och drop rates och annat? Försämrat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.