Hoppa till innehåll

Mmorpg


Twinkies

Rekommendera inlägg

Hej!

Jag hittade inget lämpligt forum att sätta detta i, så satte det här!

 

Men jag är på jakt efter något GRATIS MMO spel! Helst ett RPG, i stil med WoW, Aion, Shaiya eller liknande. Helst liknande WoW.

 

Men alltså, ett gratis MMO, med hyfsad grafik och många spelande, med PvP möjligheter och liknande.

 

Tack på förhand! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Allods online isf och det suger ;/

Nej. Många verkar tycka "alla mmorpg kopierar wow" bara för att man kan gå upp i level i båda spel eller nåt sånt.

Kolla på Runes of Magic, spelet jag tänker på var mer likt wow än så. Och Rune of Magic är jättelikt wow.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej. Många verkar tycka "alla mmorpg kopierar wow" bara för att man kan gå upp i level i båda spel eller nåt sånt.

Kolla på Runes of Magic, spelet jag tänker på var mer likt wow än så. Och Rune of Magic är jättelikt wow.

Förstår mig inte på idioter(ta inte illa upp) som tvingar sig själv att vilja spela ett spel som är likt wow, du får inte samma upplevelse som på wow när du spelar ett spel som är likt wow. Från första början så är wow egentligen en kopia av everquest, dont forget that homeboys. Andra sidan, www.mmohut.com, bästa sidan där man kan hitta spel med en som reviewat alla spelen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska du ha något bra så får du betala.

Inte nödvändigtvis, finns alternativt finansierade spel såsom League Of Legends som håller hög klass.

 

Och nej jag vet att det inte är ett MMORPG, drog bara ett exempel.

 

Spelar själv på Infinteaion, därav förslaget. De håller ganska hög klass. Inte buggfritt dock, men allt NCSoft gör är ju inte heller perfekt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...