Layton Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 1 mil - 20 minHade på mig skor som vägde 100 kgNjaaeee.Efter att ha googlat så ser man att världsrekordet ligger på 26 minuter för män 30 för kvinnor. Fast du skämtade, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Njaaeee.Efter att ha googlat så ser man att världsrekordet ligger på 26 minuter för män 30 för kvinnor. Fast du skämtade, eller?Jag hade skor på mig som vägde 100 kg, klart jag inte skämtade :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Öh... kan inte förstå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Springer väl ungefär 60 meter på 12 sekunder, och min kondis ligger på ca 3 varv i idrottshallen (stor som en handbolls plan ungefär) så det är nästan pinsamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Långsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 (redigerat) Jag hade skor på mig som vägde 100 kg, klart jag inte skämtade :) Öh... kan inte förstå...Han skämtade. Redigerat 16 Oktober 2011 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2011 springer väl i ca 1.771×10^-8c eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 18 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2011 Han skämtade.Okej, tack för det. Svårt att tolka ironi av bokstäver... eheonT: I femman sprang jag 60 meter på 10.10, jag sprang iförsig bredvid en kille i min klass som är sjukt snabb så jag fick väl lite konkurrenas där vilket gjorde att jag tog i.Men jag är typ 20 cm längre nu, och jag är ganska mycket starkare, så det ska väl gå snabbare nu. Sprang skoljoggen (5 km) på 35 minuter. Jag stannade inte då, men sprang sjukt långsamt, såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.