Proccito Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 (redigerat) Tjenare! Nu är det så att jag vill skaffa Spotify Premium för 99kr/mån. Men jag undrar hur det fungerar med betalningen. Drar dom pengar från kortet så fort jag loggar in efter en månad, eller hur funkar det? Om det skulle vara så att dom drar när jag loggar in efter en månad, hur kan jag då gå till Spotify Free som jag har nu? Redigerat 6 September 2011 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 Dom drar 99kr varje månad oavsett om du loggar in eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 Men finns det något sätt att hindra att dom drar pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 Jag var tvungen att förnya min prenumeration varje månad för att det var något fel med överföringen. Nej, det tror jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 Så det är bindande så länge man har spotify eller vadå? Inget sätt man kan ta bort betalningen? Som att ta bort kortnummret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 Du kan köpa 1månad på pressbyrån, sen bara köpa en ny månad när du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 Eller avprenumerera ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 Så den kommer fråga om jag vill ha den en månad till osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 Nej, de kommer dra 99 kr/mån om du inte har sagt annat. Det hände för mig, de kan ha ändrat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 (redigerat) Finns e-cards att köpa. 1, 3, 6 eller 12 månader. Är lite komiskt, för jag måste söka på google för att hitta den.. Sök på "Spotify e-card" på google. Finns säkert en länk in till just den "fliken" på spotifys hemsida också. Men jag har inte hittat den ännu. Riktigt gömd. http://www.spotify.com/se/get-spotify/e-card/ Redigerat 6 September 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 September 2011 Rapport Dela Skrivet 13 September 2011 Det kommer dras 99kr per månad tills du avslutar prenumerationen. Det spelar ingen roll om du är inloggad eller inte. Du får ingen varning eller påminnelse, eller tillsägelse. Du måste själv avsluta prenumerationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2011 Ok, jag tror tråden kan låsas, då jag har fått hjälp Tack :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.