JJespeRR Skrivet 8 September 2011 Rapport Dela Skrivet 8 September 2011 Tror då inte det är näringsbrist då jag käkar regelbundet pga magkatarr och rör på mig ganska ofta.Vad äter du? ;) :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 8 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2011 Vad äter du? ;) :wub:Varierar ganska ofta, men håller mig ifrån skräpmat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 8 September 2011 Rapport Dela Skrivet 8 September 2011 Narkolepsi? :o Tog du svininfluensavaccinet eller fick svininfluensan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 8 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2011 Ja, fick svininfluensan. Nu blir man ju faktiskt lite rädd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 September 2011 Rapport Dela Skrivet 8 September 2011 Jag hörde talas om en som hade något slags sömnproblem. Han gjorde så att han var uppe 1 timma längre varje dag, och sov lika länge. Så på 24 vanliga dagar hade han bara varit med om 23 dagar. Sen minns jag tyvärr inte mer än att hans problem löstes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 8 September 2011 Rapport Dela Skrivet 8 September 2011 (redigerat) Och det här blev värre eller du fick det efter svininfluensan? Du har antagligen Narkolepsi då. Googla det. Inte så skoj, en sjukdom som gör att du förlorar kontrollen över sömnen. Du kan somna när du vill vara vaken vaken eller vara vaken när du vill sova. Finns inget botemedel vad jag hört men det finns medicin som kan hjälpa dig vara vaken/somna. Svininfluensan ökade risken för att få narkolepsi starkt. Det här är ju helt klart inget vanligt stress eller avslappningsproblem i alla fall. Redigerat 8 September 2011 av Mumutio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 8 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2011 Googlade narkolepsi och det stog att man kan få vissa episoder där man helt plötsligt skrattar, blir rädd, arg osv. Känner igen mig i det som läst. Ibland kan jag bara tappa kontrollen och få känslomässiga utbrott. Har blivit diagnotiserad för bipolär sjukdom, men jag var då inte bipolär. Så kan det vara så att jag kan ha fått narkolepsi? Jag vet inte om det har med svininfluensan att göra, har inget bra minne. Men det har blivit värre på senaste tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 8 September 2011 Rapport Dela Skrivet 8 September 2011 Antagligen har du Narkolepsi då. :/ Skulle inte förvåna mig eftersom att så många läkare idag är fullkomligt inkompetenta. Men du är inte ensam, det är många ungdomar/barn som har fått det i samband med svininfluensan och vaccineringen. Gå till läkaren igen och be dem pröva dig för Narkolepsi, om du fortfarande tror du kan ha det. Som sagt det finns mediciner som kan hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 8 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2011 Underbart! Tack så mycket för hjälpen! Är en lättnad när man iaf har en aning om vad som kan vara felet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 8 September 2011 Rapport Dela Skrivet 8 September 2011 (redigerat) Ingen orsak. :) Hoppas nu det är det och se till att få en diagnos! Redigerat 8 September 2011 av Mumutio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 8 September 2011 Rapport Dela Skrivet 8 September 2011 Ska också gå med piska till läkaren, har exakt samma problem och jag fick det förbannande bluffvaccinet insprutat i mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 8 September 2011 Rapport Dela Skrivet 8 September 2011 Helt sjukt hela grejen. Det kommer en ny lite halvfarlig influensa till Sverige (inte mycket farligare än maginfluensa...) och regeringen panikbestämmer sig för att köpa in splitternytt vaccin som är nästan helt otestat till HELA Sveriges befolkning för flera MILJARDER. Jag är otroligt glad att jag inte tog det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.