WASD Skrivet 8 September 2011 Rapport Dela Skrivet 8 September 2011 Jag skulle gärna gå med eran klan om ni tänkt skapa en! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 8 September 2011 Rapport Dela Skrivet 8 September 2011 du kan nog gå med ska bara prata med harold först..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 8 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2011 vet du vad om jag inte får vara masterchief så är jag inte med HEJDÅ!!!!!! vad heter du på xbox live Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 8 September 2011 Rapport Dela Skrivet 8 September 2011 vill inte ha dig om du inte ska va med i klanen.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 27 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2012 hej vad hände med denna klan? ingen joina..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 27 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2012 oj ja glömde? sugen på att starta igen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg