WizZ Skrivet 12 September 2011 Rapport Dela Skrivet 12 September 2011 Tjenare alla glada, och alla som hare depp! Nu är det så att jag har en engelska uppgift i skolan som ska handla om lan. Gör jag så att läraren vet vad ett lan är får jag MVG :D Jag undrar vad ni tycker om det och hur just ni brukar göra på era lan? Ni kan även ge lite tips på vad jag kan skriva :) Jag har skrivit hur det bildades och lite om dreamhack och vad man gör på ett lan så det behöver ni inte ta upp ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 12 September 2011 Rapport Dela Skrivet 12 September 2011 Iallafall jag, brukar fildela en jäkla massa, alltså att dela med sig musik, spel osv med polarna, och sedan ofc spela spel som resten av polarna också gillar och helt enkelt spela för att ha kul och glo film ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 September 2011 Rapport Dela Skrivet 12 September 2011 Pool var höjdpunkten på det senaste lanet jag var på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 12 September 2011 Rapport Dela Skrivet 12 September 2011 Spelar CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.