Haxxorz Skrivet 15 September 2011 Rapport Dela Skrivet 15 September 2011 Tjena! Hittade denna botten när jag sökte på youtube, har precis börjat botta på rs så vet inte om det är nått bra, men checka iaf och se om det är nått att ha :) http://www.youtube.com/watch?v=757KpRpNCEA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 15 September 2011 Rapport Dela Skrivet 15 September 2011 Troligen virus,. Varför inte bara använda dom stora bottarna powerbot.org och rsbuddy.net? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 September 2011 Rapport Dela Skrivet 15 September 2011 Troligen virusJag tror faktiskt inte det. Samma kanal har ett minecraft-crack som jag vet funkar. Däremot hostar han på en sida där man måste fylla i surveys för att ladda ner vilket ger honom betalt. Så han postar detta för att få pengar, inte för att sprida virus. Tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 15 September 2011 Rapport Dela Skrivet 15 September 2011 Jag tror faktiskt inte det. Samma kanal har ett minecraft-crack som jag vet funkar. Däremot hostar han på en sida där man måste fylla i surveys för att ladda ner vilket ger honom betalt. Så han postar detta för att få pengar, inte för att sprida virus. Tror jag.Kanske det, men ja gillar inte att folk reggar bara för att posta sådanna saker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 September 2011 Rapport Dela Skrivet 15 September 2011 Kanske det, men ja gillar inte att folk reggar bara för att posta sådanna sakerYupp. Det är inte bara emot fuskas regler utan det är ohyfsat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 17 September 2011 Rapport Dela Skrivet 17 September 2011 §3.5 - tråd låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg