bladefinor Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Är det någon som tycker att det är svårt att klara Blixt Gymmet? (Utan GameShark) :ph34r: ______________ Själv tycker jag att det är jätte svårt utan GameShark :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 det är ju jätte lätt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 den är jätte lätt jag använder bara min marstop skjuter bara MUD SHOT hela tiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Blade_finor,vilka Pokémon har du? jag kanske akn hjälpa dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Det är ju jääätte enkelt Blade_finor! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Jag minns inte vikken stad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 25 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Mauwille City föresten Ruffy jag hade Den dära grästypen som man får i början fast andra ålden :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 blade_finor har du klarat av blixt gymmet ännu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 det finns ett tipps jag kan ge.. TA ALLDRIG TREECKO I BÖRJAN!! DET E DEN SOM E SÄMST AV NYBÖRJARNA!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
broderna Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 ta torckik eller mudkip B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Mudkip han har bästa försvar o kraftiga attacker blaziken har bara bra snabbhet men TREEKO är bra att ta i början Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 det finns ett tipps jag kan ge.. TA ALLDRIG TREECKO I BÖRJAN!! DET E DEN SOM E SÄMST AV NYBÖRJARNA!!!! TRECCO ÄR SÄMST I ALLA STADIER HADDE HAN I LV &¤ INNAN JAG KLARA LIGANN FÖR HAN BARA DOG OCH NÅGRA ANDRA POKEMON OCKSÅ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg