Gäst Frooz Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 min avatör blir helt konstig när jag lägger ut den jag gör ganska snygga emn sen när jag her ut den blir det bara en vit ruta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 min avatör blir helt konstig när jag lägger ut den jag gör ganska snygga emn sen när jag her ut den blir det bara en vit ruta Du vet väl att länken inte får innehålla mellanslag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 inte mellan slag vänta jag gör ett täst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Har du laddat upp dom på nån bilduppladningssida typ denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 den sidan var väldigt bra!! nu vet jag hur jag får mina bilder att funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 min avatör blir helt konstig när jag lägger ut den jag gör ganska snygga emn sen när jag her ut den blir det bara en vit ruta Det heter avatar <_< men spara den alltid i jpg ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 jpg funkar inte att ha som avatar här, tycker de e dåligt eftersom jpg filer inte "väger" lika mycket som gif. enda dåliga med jpg är att de blir lite sämre varje gång man använder dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 (redigerat) man asså a..l när du sparar dom så måste trycka på typ spara för webb eller nått sånt! du ska inte trycka på spara som... Redigerat 23 Maj 2004 av XabeR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Axel?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 man asså axel när du sparar dom så måste trycka på typ spara för webb eller nått sånt! du ska inte trycka på spara som... Jo spara som ska man trycka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.