Layton Skrivet 29 September 2011 Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 Den här tråden är precis som "Saker som ni stör er på tråden" ungefär. ANnars finns det inte mycket annat att gnälla på :) Jag är rätt glad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 29 September 2011 Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 Den här tråden är precis som "Saker som ni stör er på tråden" ungefär.Bestäm dig! OnTopic:Minecraft ballar ur, och andrew är en dryg satan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 29 September 2011 Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 Alldeles för lång tid kvar tills MLP: S2 E3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 September 2011 Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 Alla använder windows. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 30 September 2011 Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 Alla använder windows.Allt görs för windows samt mängder med program och spel funkar extremt dåligt eller inte alls på linux. Dessutom har inte alla nVidia, och gillar eyefinity (AMD grafik ftw) OnTopic:WorldEdit spammar errors utan anledning <:c Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 30 September 2011 Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 Allt görs för windows samt mängder med program och spel funkar extremt dåligt eller inte alls på linux. Dessutom har inte alla nVidia, och gillar eyefinity (AMD grafik ftw) OnTopic:WorldEdit spammar errors utan anledning <:cNej. Att jag har tråkigt, och har inte lust att starta ett spel. För ska äta pizza snart :3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 September 2011 Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 Han menar "allt görs för windows" på samma sätt som jag menar "alla använder windows". Det är också snarare DirectX "allt" görs för. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 September 2011 Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 Finns redan en tråd, fortsätt där: http://www.fuska.se/forum/Saker_Som_Irrite...ig-t154436.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg