naabiz Skrivet 29 September 2011 Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 (redigerat) hej jag kan inte köra på någons server så fort jag kommer in på servern så faller jag i ett tag sen så kan jag gå men om jag går för långt faller jag igen jag vet att många har detta problem och jag vill ha hjälp , snälla jag är uttråkad som fan Redigerat 29 September 2011 av nabby3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 30 September 2011 Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 (redigerat) Jag tror att det som händer är så kallade Worldholes Och det innebär att världen inte har hunnit att ladda än, Du får antagligen vänta,sänka Render distance Eller skaffa bättre internet Redigerat 30 September 2011 av Bart1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 30 September 2011 Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 Vad har du för internet? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 30 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 Vad har du för internet? :Dmitt internet är 8gb och det funkar fortfarande inte :( Jag tror att det som händer är så kallade Worldholes Och det innebär att wärlden inte har hunnit att ladda än, Du får antagligen vänta,sänka Render distance Eller skaffa bättre internetjag har en dator för 12 k och internet 8gb så tror inte det har också väntat i typ 20-30 minuter ingenting händer snälla om du får reda på hur man fixar blir jag glad som fan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 30 September 2011 Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 Ok då borde det inte vara något fel på din dators prestanda.. Om du inte har blivit grundlurad när du köpte den :D XD . (nej då bara skoj^^) men vad menar du med 8gb i internet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 30 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 Ok då borde det inte vara något fel på din dators prestanda.. Om du inte har blivit grundlurad när du köpte den :D XD . (nej då bara skoj^^) men vad menar du med 8gb i internet?oops 8mbit's Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 30 September 2011 Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 Ett internet på 8GB? Aldrig hört talas om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Ett internet på 8GB? Aldrig hört talas om.Han menade 8 Mb, läst ovanför dig.Och man kan väl ha 8Gb i månaden? helvete Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Notis: Han har antagligen 8 Mbit/s, vilket inte är 8 MB/s utan snarare 1 MB/s. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 (redigerat) Han menade 8 Mb, läst ovanför dig.Och man kan väl ha 8Gb i månaden? helveteNej en vanlig svensson "kan" inte ha 8GB. Det skulle motsvara en hastighet på 1000 mbit/s. Föga troligt. Redigerat 1 Oktober 2011 av Nomatic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Nej en vanlig svensson "kan" inte ha 8GB. Det skulle motsvara en hastighet på 1000 mbit/s. Föga troligt.8 GB/månad är 0.02435 Mbit/s, vilket inte är möjligt nä, men av en annan anledning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 8 GB/månad är 0.02435 Mbit/s, vilket inte är möjligt nä, men av en annan anledning.Trodde det snackades om hastighet här jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg