Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

hej jag kan inte köra på någons server så fort jag kommer in på servern så faller jag i ett tag sen så kan jag gå men om jag går för långt faller jag igen jag vet att många har detta problem och jag vill ha hjälp , snälla jag är uttråkad som fan

Redigerat av nabby3
  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)

Jag tror att det som händer är så kallade Worldholes Och det innebär att världen inte har hunnit att ladda än, Du får antagligen vänta,sänka Render distance

Eller skaffa bättre internet

Redigerat av Bart1
Skrivet

Vad har du för internet? :D

mitt internet är 8gb och det funkar fortfarande inte :(

Jag tror att det som händer är så kallade Worldholes Och det innebär att wärlden inte har hunnit att ladda än, Du får antagligen vänta,sänka Render distance

Eller skaffa bättre internet

jag har en dator för 12 k och internet 8gb så tror inte det har också väntat i typ 20-30 minuter ingenting händer snälla om du får reda på hur man fixar blir jag glad som fan
Skrivet

Ok då borde det inte vara något fel på din dators prestanda.. Om du inte har blivit grundlurad när du köpte den :D XD .

(nej då bara skoj^^)

men vad menar du med 8gb i internet?

Skrivet

Ok då borde det inte vara något fel på din dators prestanda.. Om du inte har blivit grundlurad när du köpte den :D XD .

(nej då bara skoj^^)

men vad menar du med 8gb i internet?

oops 8mbit's
Skrivet (redigerat)

Han menade 8 Mb, läst ovanför dig.

Och man kan väl ha 8Gb i månaden? helvete

Nej en vanlig svensson "kan" inte ha 8GB. Det skulle motsvara en hastighet på 1000 mbit/s. Föga troligt. Redigerat av Nomatic
Skrivet

Nej en vanlig svensson "kan" inte ha 8GB. Det skulle motsvara en hastighet på 1000 mbit/s. Föga troligt.

8 GB/månad är 0.02435 Mbit/s, vilket inte är möjligt nä, men av en annan anledning.
  • Skapa ny...