Satisfaction Skrivet 4 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Tråkigt det där ;) Min bokning kommer dock stå kvar, definitivt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Jag fattar inte, t.o.m min kompis sa att det var dåligt för BF3 att ha beta att dem skulle förlora köpare.. Är det nåt fel att dem släpper en beta :o? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 4 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Det är kanske det som skiljer DICE ifrån Treyarch och IW. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 (redigerat) Jag fattar inte, t.o.m min kompis sa att det var dåligt för BF3 att ha beta att dem skulle förlora köpare..Är det nåt fel att dem släpper en beta :o?För att många (Citat från TotalBiscuit) Tar det som en demo eller en del av det hela färdiga spelet i stället för en beta Själv tyckte jag det var en upplevelse, har aldrig spelat någon av spelen i Battlefield-serien (med undantag för Heroes)Jag tycker det är en sådan känsla över hela spelet, jag tryckte det var roligt att bara springa runt och titta på saker, sedan blev jag dödad och fick ta det lite mer allvarligt. Redigerat 4 Oktober 2011 av Warchief Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 5 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2011 Jag fattar inte, t.o.m min kompis sa att det var dåligt för BF3 att ha beta att dem skulle förlora köpare..Är det nåt fel att dem släpper en beta :o?Som Warchief sa, folk tror på att det är hela spelet, men igentligen är nästan hälften. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 5 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2011 (redigerat) Sant, sant. Idiot man måste vara fall man tror att det är hela .. Redigerat 5 Oktober 2011 av OpeningTitles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2011 Have some BF3 Beta stats. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krigaren108 Skrivet 16 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2012 http://www.youtube.com/user/amnesiaer109?feature=mhee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg