Layton Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Skryt om vad du vill. Men respektera andras skryt och följ reglerna, ljug inte och anklaga inte någon för att ljuga, vi behöver inga onödiga diskussioner, fast du är självklart välkommen att kommentera andras, men inga massdiskussioner om man har gjort/fått/whatever det eller inte. Få saker kan man bevisa på internet. Jag tycker det är kul att leka med lego, hahaa :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Jag har en tidning på huvudet. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Jag är en av dom 500 människorna i världen som har Locust Maquette Head. (Jag har nr 404) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Jag har en ny dator. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Köpte nya skor idag för 1700:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Jag har en borderlands affisch B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Jag har två gubbkepsar B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Min bas är personligen signerad av Magnus Rosén, fd basist i Hammerfall Och min el-gitarr är framtagen av en ur Sex Pistols, och den har silvertejp på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 (redigerat) edit Redigerat 1 Oktober 2011 av Oroletfns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 jaq är medlem i fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 (redigerat) Fick precis 7 av 7 rätt på trav, riktigt rutten utdelning bara. Undrar om Layton skryter om att hon kan vad alla i hela världen heter. Redigerat 1 Oktober 2011 av Nomatic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 (redigerat) Köpte nya skor idag för 1700:-Och här sitter man med galet smutsiga, småtrasiga 2 år gamla skor, som inte ens kostade hälften så mycket som dina... XD OnTopic:Jag har fått min minecraft server att funka som jag vill! B) Redigerat 1 Oktober 2011 av KawaiiNek0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.