Gäst 3495abc Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Du är patetisk, vet du det?Jovars, men jag bryr mig väll knappast om vad ni på fuska.se tycker...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 4 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Ingen risk att någon daskar balle till dig... :)Väx upp.Förövrigt är det en dum idé att lägga upp ett foto på sig själv när många hatar mig här. Det spelar ingen roll om ni inte vet hur jag ser ut. Nu håller vi oss till ämnet, snälla. Jag vet att jag inte gjort det själv, men nu får det faktiskt ta och räcka. onT: Jag hade alla rätt på alla matteprov i sexan! :DJag tänker inte lägga upp bilder där man ser det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Ni beter er som små ungar. Detta är skryt tråden, och det menas att man får skryta? Iallafall trådet spåras ur och kommer nog förmodligen låsas, tack vare några personer. OT: Sovmorgon imon ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Layton: Nice. Fick bra tider på 3x3 kuben idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 4 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 (redigerat) Layton: Nice. Fick bra tider på 3x3 kuben idag.Narre, vad fick du för tider? Jag ska inte vara i skolan på torsdag och på fredag! Haha. Redigerat 4 Oktober 2011 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Runt 21.33 sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Jovars, men jag bryr mig väll knappast om vad ni på fuska.se tycker...?Skönt att vi är överens på en punkt i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Inte är det svenskan i så fall.vad är det som är fel? :( Ingen risk att någon daskar balle till dig... :)^this fucking guy! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 ^this fucking guy! :D;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Har lyckats göra 8 armhävningar på en hand(i somras). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 ^this fucking guy! :D-.- Ontopic: Jag är en av dom på fuska.se som tycker alla som hackar på Layton pga hennes ögonbryn är patetiska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 -.- Ontopic: Jag är en av dom på fuska.se som tycker alla som hackar på Layton pga hennes ögonbryn är patetiskaEller hackar på henne överhuvudtaget. Det är också tydligt att det är en viss grupp som gör det, varje chans de får. För att inte gå alltför off-topic kan jag väl säga att jag läste en bok på 500 sidor på två dagar, hade nämligen hamnat lite efter i planeringen. En bra grej och en mindre bra grej, de jämnar ut varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.