PussyCat Skrivet 29 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2011 Klarade nyss hela SpecOps på Veteran på MW2, det är bra för att vara mig. [: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 30 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2011 (redigerat) Jag är jävligt bra med Nidalees Q-spell på LoL, brukar få POSITIVA (yes you are reading "POSITIVA") kommentarer från motståndarna innan de flamear och skriker att Nidalee är OP. Jag fick MVG på fyra prov varav jag gjorde tre stycken på samma dag. Jag är lingvist. Jag har twitter, bitches. Jag har ett mobilskal som gör att många har trott att det var riktig bark från ett träd. Jag har jävligt snygg klädstil. Jag har klippt av mitt hår, så ingen tofs längre </3 Jag har stora nävar. Jag har väldigt udda skador, varav en är en bencysta vilket gör att jag har större risk att bryta foten än andra. (Dvs jag har ett hål i skelettet, diameter på kanske hälften av en pingisboll, i området kring ankeln.) LIKE A BOSS Jag har en extremt hög nivå av BAOSINESS, ni har absolut ingen. Jag är bättre än er allihopa, Jag slaktar er på handboll och skimboard. Känns som jag dödade tråden. WIN Redigerat 1 November 2011 av Johnossi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 Jag har ett mobilskal som gör att många har trott att det var riktig bark från ett träd.Säger mer om folk i din omgivning än om dig. Jag har stora nävar. ;| OnT: Jag skiter i att gå till skolan idag för att jag kan, Like a boss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 Jag har sovit 3 timmar idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 (redigerat) Jag har köpt Yatchen i TDU2. Samt att jag vann över två miljoner dollar samma kväll (TDU2) Redigerat 2 November 2011 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 Jag är bättre än er på boxning :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 Jag har den kommentaren med flest likes på en Youtubevideo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 Im sexy and i know it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 2 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 Jag har sovit 3 timmar idag.Jag har sovit 9 h :) hahaa Jag har den kommentaren med flest likes på en Youtubevideo.Åh, ka du länka? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 (redigerat) Jag har flest lvl 200 chars på MS här på fuska. Redigerat 2 November 2011 av Demopan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 Jag plockade isär ett tangentbord för jag hade tråkigt, sen gjorde jag en lysande delete lampa av den och slängde resten av delarna :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 Har en sjukt bra Epic SMG i Borderlands. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.