Proccito Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Jag är färdig med hela Ibiza i TDU2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Jag är WASD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 OnT: Fortfarande ingen snö i lilla Halmstad.HAHAHA. Dog av garv.Ont: Jag ska äta mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Henrik Eriksson spelar i Mora B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Jag är WASD.Jag känner WASD IRL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Jag känner WASD IRL.Jag har WASD på Facebook. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ezlo Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 (redigerat) Jag har varit Moderator/Fuskansvarig på Fuska.nu, och den sidan känner ni alla till förstår jag? :) Min far är ägare av en Hummer (bil ofc), som även är den Hummern som har högst däck i hela Sverige, det ni. :P Redigerat 5 Januari 2012 av Ezlo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Jag vet att Fuska.nu suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ezlo Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 (redigerat) Jag vet att Fuska.nu suger. Beror helt på hur man ser det. Det finns betydligt fler fusk på Fuska.nu, men forumet här på Fuska.se är mycket aktivare och bättre. :) EDIT: Jag tar fel på ... <_< Redigerat 5 Januari 2012 av Ezlo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 men forumet här på Fuska.se är mycket aktivare och bättre. :)Då kan fuska.nu inte vara så bra :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 (redigerat) Beror helt på hur man ser det. Det finns betydligt fler fusk på Fuska.nu, men forumet här på Fuska.se är mycket aktivare och bättre. :)Och hur många personer tror du bryr sig om fusken? EDIT: Tänkte på ''Saker som irriterar dig'' tråden xP Redigerat 5 Januari 2012 av Horizon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Och hur många personer tror du bryr sig om fusken?"Just nu 384 besökare varav 10 medlemmar inne på Fuska.se!""Forumstatistik: 112 användare aktiva de senaste 15 minuterna (102 gäster)" En majoritet av våra besökare är alltså inte inne på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.