KuroKaktus Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 (redigerat) Och varför har du då inte haft runt 200? Har du mördat de andra kanske? Djurplågare. Jag ser på Twilight!Ja, jag dödade några. EDIT: Obs, dödade de inte med flit. Redigerat 6 Januari 2012 av Kaktuskun Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 7 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 Och varför har du då inte haft runt 200? Har du mördat de andra kanske? Djurplågare. Jag ser på Twilight!Kanske för att alla inte blir befruktade eller för att det tar ett tag innan pinnarna blir könsmogna? ;) onT:Min brorsa kan alla Oceaniens självständiga länder och huvudstäder. Gissa vem som lärt honom :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 7 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 Kanske för att alla inte blir befruktade eller för att det tar ett tag innan pinnarna blir könsmogna? ;) onT:Min brorsa kan alla Oceaniens självständiga länder och huvudstäder. Gissa vem som lärt honom :DOm den klarar lägga 150ägg tror jag den är mogen till att lägga ägg.+ att vandrande pinnar inte behöver en hane för att lägga och kläcka ägg (iaf inte indiska vandrande pinnar). Ont: Gjort pizza. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 7 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 Jag och mitt lag vann fotbollscupen som vi spelade idag. B) Imorrn blir det DM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Snart har jag Tinker.Tailor.Soldier.Spy på datorn. Hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 10 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2012 jag har ett stökigt rum B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 10 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2012 Jag har ett rent och prydligt rum :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 10 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2012 Jag har hittat en el gitarr på soptippen (som funkar) B) Och har fått headset hörlurar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 11 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2012 min skärm la av så nu måste jag ha en skruttig 5:4 skärm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 12 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 Jag kommer ha ett mycket bättre 2012 än vad alla ni kommer ha, tillsammans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 Jag kommer ha ett mycket bättre 2012 än vad alla ni kommer ha, tillsammans!Lies, pics!Återigen, mitt skägg. Blir nästan tårögd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 Jag kommer ha ett mycket bättre 2012 än vad alla ni kommer ha, tillsammans!Pics of it will never happend. Nä men varfrö tror du det? OnTopic: Jag har spotify premium och lyssnar på grymt sköna låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.