Johnossi Skrivet 12 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 Tatuering, basliberal, italienresa, coldplay, börja trean, bli arton, körkort, studentfester, tillåten på krogen, KANSKE summerburst, jobb, handbollscup i Berlin, eventuellt studentutbyte i Belgien eller Tyskland. Helt ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 12 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 Jag är ledig imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 12 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 basliberalcan't tell if political or musical...kan du förklara ordet? Gissar på att det är politik eftersom du är folkpartist(?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 12 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 Tatuering, basliberal, italienresa, coldplay, börja trean, bli arton, körkort, studentfester, tillåten på krogen, KANSKE summerburst, jobb, handbollscup i Berlin, eventuellt studentutbyte i Belgien eller Tyskland. Helt okFast mitt blir ju då bättre än ditt eftersom jag bara är så jävla awesome. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 12 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 can't tell if political or musical...kan du förklara ordet? Gissar på att det är politik eftersom du är folkpartist(?).Yeah, en grej med LUF i stockholm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 13 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 Yeah, en grej med LUF i stockholm!SHO MANNEN VAD HÄNDER DÅ SKA VI SES HAJDE SKA KICKA.- Ont, Jag dricker kaffe och min minimalitiska DNB låt är snart klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 13 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 Jag har sprängt min ena datorhögtalare B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 13 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 Jag har haft mina chips i frysen :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 15 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2012 Jag har haft mina chips i frysen :3Så jävla gott!Ont: Jag är vaken inte du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 15 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2012 Så jävla gott!Ont: Jag är vaken inte du.jag är också vaken, och har varit det hela natten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 15 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2012 jag är också vaken, och har varit det hela nattenJag med. Fuck aina! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 18 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2012 Ska spela in en låt på tisdag. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.