Proccito Skrivet 6 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2011 p15 gangster med monster kepsen på,awwww'yeaaaaaaaah.15, jagangster, nejmonster keps, nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 9 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 -.- Ontopic: Jag är en av dom på fuska.se som tycker alla som hackar på Layton pga hennes ögonbryn är patetiska Eller hackar på henne överhuvudtaget. Det är också tydligt att det är en viss grupp som gör det, varje chans de får. För att inte gå alltför off-topic kan jag väl säga att jag läste en bok på 500 sidor på två dagar, hade nämligen hamnat lite efter i planeringen. En bra grej och en mindre bra grej, de jämnar ut varandra.Tack :) Rwanda, Seychellerna, Turkmenistan, Burma/Myanmar, Swaziland? : )Kigali, Victoria, Ashgabat, FAN JAG VET INTE VAD HUVUDSTADEN DÄR HETER. Det är antingen Pyinmana, Rangoon eller något som heter ungefär Naypeidaw, men det står olika i alla böcker... fan. Mbabane. onT: Det är jag som är Layton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 Jag kan nästan allt på hemkunskapsprovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 Jag är en av dom 500 människorna i världen som har Locust Maquette Head. (Jag har nr 404) B)Hm, en polare har nr. 271 tror jag det var. Nådde 100m på Aion idag (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 har 91 291 037 totalscore på ThirdStyle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 10 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 (redigerat) Fick VG på ett matte prov utan att räkna första sidan i boken ens :D Jag är lat men klarar mig ändå och jag typ stör mig på det ibland xD Redigerat 10 Oktober 2011 av Svampen2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 10 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 Jag har en snygg flickvän. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blest Skrivet 10 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 fick alla rätt på ett NO-prov och jag tränade 5 minuter på kvällen dagen innan B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 10 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 Fick VG på ett matte prov utan att räkna första sidan i boken ens :D Jag är lat men klarar mig ändå och jag typ stör mig på det ibland xD Lider av samma syndrom. Har snart klarat halva trean utan att plugga inför prov, med mestadels MVG. Tur man inte tänker plugga vidare för då hade det nog blivit problem. Jag kan ärligt talat inte ens räkna 3 fysikuppgifter utan att tröttna. Jag har en snygg flickvän. :)Crap, tror du slår mig där du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 Jag har en snygg flickvän. :)you beat me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 10 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 Jag har en snygg flickvän. :) NOW I EAT YOUR BRAAAIN OnT: Leksingar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 10 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 Jag fick tillbaka en engelskauppsats idag och jag fick ett A. Jag pluggade mycket kvällen innan. Om det har någon betydelse vill säga... vissa här skrev ju att de fick bra resultat utan att plugga något. Jag bryr mig bara om resultatet dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.