Nissebils Skrivet 10 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 Har en alldeles egen insektsnyckel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 10 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 Har en alldeles egen insektsnyckelDu menar en insexnyckel nu va?Vann precis lite penningar på online poker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 10 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 Spelade en sjuk starcraft 2 match, och vann :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2011 Fick 17-0 på Gears 3 igår. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 15 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 jag sjunger ganska bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Jag kan nästan solot till 21 Guns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Jag sjunger grymt bra, för sammanfatta ganska många komplimanger. Jag kan en hel del musikteori, kan skriva låtar, spelar piano, gitarr och flöjt. Sångare/pianist i ett band. Jag har längre hår än du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 15 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Hur långt hår har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Inte så långt nu faktiskt, klippte mig i somras. Snäppet längre en axellångt, kan det kanske kallas. Finns nog folk här med längre hår än jag, det sista var inte alltför seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 15 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Du har längre än jag :) Jag hade ned till midjan i sexan, men jag klippte av det för att det var fult. Det är fult nu också nu när jag inte tvättat det på tre dagar... uschnej f blö onT: Min längd är nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Kom just till runda 29 på Moon med en kompis. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Åkt skateboard i hangaren idag :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.