JJespeRR Skrivet 5 December 2011 Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 Vad är det som är nytt? :P Youtube? B) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 5 December 2011 Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 Vad är det som är nytt? :PYoutube? B) ;)Det är bekräftat att Youtube ska hoppa in i XBL, men när? Ingen aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 December 2011 Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 Det är bekräftat att Youtube ska hoppa in i XBL, men när? Ingen aning.http://www.stuffwelike.com/2011/12/04/the-...dia-revolution/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Nån som har fått uppdateringen ännu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 (redigerat) Nån som har fått uppdateringen ännu?http://www.stuffwelike.com/2011/12/05/xbox...lease-schedule/ Stockholm 4:00 PM, alltså 16:00. EDIT:Den har blivit försenad tydligen. Redigerat 6 December 2011 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 6 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 nån som fått den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 nån som fått den?Inget har fått den än. Den har blivit försenad.Skulle gissa på att den kommer senare ikväll eller imorn. Major Nelson skrev på sin Twitter att dom försöker fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 6 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 (redigerat) den kommer imon Redigerat 6 December 2011 av ZxZHitmanZxZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 7 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 Nu har uppdateringen kommit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 7 December 2011 Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 Fan då! Du fick den 10 minuter tidigare än mig, tror jag. Jag fick den nångång runt 7:45 iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 7 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 fick den 6:50 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 December 2011 Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 (redigerat) Tycker nya dashboarden är bra, men jag tycker att reklamerna tar upp för mycket plats. Sen så har då ändrat så att Y öppnar skivsaken och X öppnar gamedetails. Varför? Redigerat 7 December 2011 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.