Pomegranate Skrivet 6 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2011 Hej! Jag ska köpa en ny dator nu för ca 6000 kr. Det ska klara av dagens och en del av framtidens spel själv har jag lagt märke till denna men undrar om någon annan har en förslag om en bra dator http://www.netonnet.se/art/dator/stationar...nc/157284.3012/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 7 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2011 Hej! Jag ska köpa en ny dator nu för ca 6000 kr.Det ska klara av dagens och en del av framtidens spel själv har jag lagt märke till denna men undrar om någon annan har en förslag om en bra dator http://www.netonnet.se/art/dator/stationar...nc/157284.3012/Varför kollar du inte bara i Ryssfemmas tråd om bästa datorerna 2011? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 8 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2011 (redigerat) Tror du kan få en bättre dator för 7k (om du kollar i min trå om datorköp check) och kolla efter I5 2500... o gfx 560 ti Redigerat 8 Oktober 2011 av JJespeRR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 8 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2011 (redigerat) Om han har en budget på 6k är det bättre att köpa AMD's produkter. EDIT: Dessutom ska du aldrig köpa en färdig dator om du inte till 100% vet vad som finns i den. Såg att ett office paket ingår, kommer du att använda det? Redigerat 8 Oktober 2011 av Stixx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2011 Tror du kan få en bättre dator för 7k (om du kollar i min trå om datorköp check)och kolla efter I5 2500...o gfx 560 tiPrecis. För 7.5k får man idag en mycket prisvärd dator som håller länge, till skillnad från 6k. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 Precis. För 7.5k får man idag en mycket prisvärd dator som håller länge, till skillnad från 6k.Säger inte emot dig, säger bara att min dator kostade 4.5k och det finns inget spel jag inte kan maxa grafiken på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raosmaosen Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 http://www.inet.se/kundvagn/visa/948357/2011-10-03 detta duger nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 9 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 Så det är bättre att köpa delar och låta någon sedan bygga ihop? Jag la inte märke till ryssfemmas tråd,ska kolla nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raosmaosen Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 annars detta och nu medföljer montering. Dock inget os. http://www.inet.se/kundvagn/visa/969042/2011-10-09 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 (redigerat) Så det är bättre att köpa delar och låta någon sedan bygga ihop?Så mycket bättre. En märkesdator för 10k motsvarar kanske 7k om man bygger själv.Plus att märkesdatorer lägger på en massa skit utöver OSet som gör den ännu långsammare. Redigerat 9 Oktober 2011 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 säger bara att min dator kostade 4.5k och det finns inget spel jag inte kan maxa grafiken på.Haha asg!! De finns många spel du inte kan maxa! XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raosmaosen Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 agree Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.