jontematt Skrivet 7 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2011 Tjena, den 5 oktober så startade jag mitt counter strike 1.6 så plötsligt kmr det ett stort svart kors på skärmen när jag tar screenshot så e den vanlig ( På screenshotsbilden ) vet inte varför detta har hänt.. Jag avinstallerade steam men funkade inte, jag gick in på kontrollpanelen - program - avinstallera program - sen tog jag cs 1.6 , sen e den fortfarande på steam så installerade jag om den men inget händer, (SE VIDEON) http://www.youtube.com/user/Habbodudex#p/a/u/0/nYlhorzEMXI tacksam för en god hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jontematt Skrivet 8 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2011 herregud vad ni suger, ingen svarar ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 13 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2011 Har du uppdaterat ditt grafik kort drivrutin? Vad har du för grafik kort? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 Vad har du för dator specs? Har du Googlat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg