Proccito Skrivet 18 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2011 Inget körkort nej. :) Riktigt kul. Går i 70-80 ^_^ Som Homer skrev, bara inhägnat område. ^^ok, det förklarar saken :PMen om du skulle köra den på väg måste du ha körkort va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 18 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2011 (redigerat) ok, det förklarar saken :PMen om du skulle köra den på väg måste du ha körkort va?Finns ju registrerade fiddy's. Den här är inte registrerad. Så jag kan inte åka med den här på vägen, även om jag har körkort. :P edit: EU Fiddy's menar jag med registrerade fiddys. 45km/h Redigerat 18 Oktober 2011 av Rhino Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2011 Finns ju registrerade fiddy's. Den här är inte registrerad. Så jag kan inte åka med den här på vägen, även om jag har körkort. :P edit: EU Fiddy's menar jag med registrerade fiddys. 45km/hEU-mopeder får bara gå i 45 Det vet jag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 20 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2011 Har haft en Pgo tornade 06 midrace, Fast tråkigt att köra trimmade bögpulkor :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 24 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 Har haft en Pgo tornade 06 midrace, Fast tråkigt att köra trimmade bögpulkor :PDom kan man styla till riktigt fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 27 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2011 (redigerat) Funderar på en Drac 02 eller 03 elr något sådant. Och sen ett 110cc cylinderkit och ett rör, o sen nån förgasare runt 30 mm. Vad tycks? Edit: Eller vad tycker ni om den? 17 hk Derbi Senda Hyper <3 Och sen, hur är kvaliten och de mellan en Rieju och en Derbi? Har bara kört Rieju.. Redigerat 27 Oktober 2011 av JJespeRR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 27 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2011 Dom kan man styla till riktigt fint.Japp, Dom blir riktigt fin då faktiskt :) Funderar på en Drac 02 eller 03 elr något sådant. Och sen ett 110cc cylinderkit och ett rör, o sen nån förgasare runt 30 mm. Vad tycks?Edit: Eller vad tycker ni om den? 17 hk Derbi Senda Hyper <3 Och sen, hur är kvaliten och de mellan en Rieju och en Derbi?Har bara kört Rieju..Oavsett kvaliten så ska man nästan aldrig köpa en Sönder trimmad moppe då det nästan alltid blir massa fel. Du vet aldrig hur han som hade den innan har kört med den, Och dom flesta ungdomarna som kör trimmat kör som idioter, Därför är det bättre att köpa en original sen trimma den själv. Säger de av min och många andras erfarenheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 27 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2011 Och sen, hur är kvaliten och de mellan en Rieju och en Derbi?Har bara kört Rieju..Har en Derbi Senda X-Race -08 som jag ska sälja till våren. Finns egentligen inget att klaga på. Väldigt bra kvalitée, även om den slutade starta för någon månad sen, troligtvis p.g.a tändspolen. Men det kan lika gärna hända reiju också så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raosmaosen Skrivet 27 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2011 Derbi ska man ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 27 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2011 (redigerat) Det som är bra med att mopeden är äldre än -03 är att man (lagligt) får köra i 30 istället för 25 :) Så det är ju då utmärkt med -88 hehehe :D Redigerat 27 Oktober 2011 av Bart1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 28 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2011 Haha så jävla mycke lättare att trimma/mecka med en gammal än en ny B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 28 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2011 (redigerat) Ahaha, vart stoppad av snuten i byn jag bor i, dom letar efter någon som har snott en polisbil.. Varför stannar dom då mig som kör moppe xD Redigerat 28 Oktober 2011 av NoFunAtAll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.