Offline Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Skrivet 19 Maj 2004 Tycker ni att det ska komma några uppföljare till div filmer? Jag vill att det ska komma en Predator 3 (rovdjuret), där predatorn gör något mera och får lite mera motstånd från karaktärerna.. vill också att det ska komma en Matrix 4 för dom byggde ju upp för en uppföljare i 3:an, Du vet han släpas iväg på dendär släden av robotarna och oraklet sa något mystiskt (kommer inte ihåg vad). Citera
Jojjon Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Skrivet 19 Maj 2004 ja hoppas d kommer en 4 till SoR filmerna Citera
Gäst Soffan Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Skrivet 19 Maj 2004 Det ska komma Predator 3. Då handlar det om en grupp som landar på predetors planet. Då ser dom att predetors håller på att bygga en arme för att förinta jorden! Citera
Offline Skrivet 19 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 19 Maj 2004 säkert? Finns det någon sida med info? Citera
Gäst Soffan Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Skrivet 19 Maj 2004 Tycker ni att det ska komma några uppföljare till div filmer? Jag vill att det ska komma en Predator 3 (rovdjuret), där predatorn gör något mera och får lite mera motstånd från karaktärerna.. vill också att det ska komma en Matrix 4 för dom byggde ju upp för en uppföljare i 3:an, Du vet han släpas iväg på dendär släden av robotarna och oraklet sa något mystiskt (kommer inte ihåg vad). Ja det kommer bli säkert en uppföljare men det var ju nu frid mellan människorna och robotorna och Smith var ju dödad. Men vem vet! Citera
Offline Skrivet 19 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 19 Maj 2004 inte jag iallafall.. men rowyn finns det någon sida med info om predator 3? Citera
Jojjon Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Skrivet 19 Maj 2004 har aldrig sett nån av dom filmerna är dom bra???? Citera
Gäst Soffan Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Skrivet 19 Maj 2004 inte jag iallafall.. men rowyn finns det någon sida med info om predator 3? Japp... http://www.tellusfilm.comDär så väljer du vilken film du vill läsa om. Det finns många fler så spara den här sidan :D Citera
Offline Skrivet 19 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 19 Maj 2004 har aldrig sett nån av dom filmerna är dom bra???? sådär...det beror på om man är kritiserande eller öppen.. ganska overklig.. men jag tyckte dom var bra! :D Citera
Gäst Golden Star Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Skrivet 19 Maj 2004 jag hoppas att det kommer en 2:a till Joohny English! Citera
Skywalker Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Skrivet 19 Maj 2004 Det ska komma Predator 3. Då handlar det om en grupp som landar på predetors planet. Då ser dom att predetors håller på att bygga en arme för att förinta jorden! är du säker på att du inte tänker på Aliens vs Predators filmen som snart har premiär? detta är sidan iallfall: http://www.avp-movie.comdet kommer inga fler matrix, men man kan ju alltid hoppas på en Animatrix 2. men vem vet det kanske kommer fler filmer från bröderna Wachowski Citera
Gäst Soffan Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Skrivet 19 Maj 2004 Nja inte 100 % säker men iallafall lite säker på att den filmen ska komma. Men AVP har man ju sett trailern så den kommer. Ska nog se den med en kompis på bio. Då pinkar jag på mig säkert :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.