Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Tycker ni att det ska komma några uppföljare till div filmer?

Jag vill att det ska komma en Predator 3 (rovdjuret), där predatorn gör något mera och får lite mera motstånd från karaktärerna..

vill också att det ska komma en Matrix 4 för dom byggde ju upp för en uppföljare i 3:an, Du vet han släpas iväg på dendär släden av robotarna och oraklet sa något mystiskt (kommer inte ihåg vad).

• Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Soffan
Skrivet

Det ska komma Predator 3. Då handlar det om en grupp som landar på predetors planet. Då ser dom att predetors håller på att bygga en arme för att förinta jorden!

Gäst Soffan
Skrivet

Tycker ni att det ska komma några uppföljare till div filmer?

Jag vill att det ska komma en Predator 3 (rovdjuret), där predatorn gör något mera och får lite mera motstånd från karaktärerna..

vill också att det ska komma en Matrix 4 för dom byggde ju upp för en uppföljare i 3:an, Du vet han släpas iväg på dendär släden av robotarna och oraklet sa något mystiskt (kommer inte ihåg vad).

Ja det kommer bli säkert en uppföljare men det var ju nu frid mellan människorna och robotorna och Smith var ju dödad. Men vem vet!
Gäst Soffan
Skrivet

inte jag iallafall..

men rowyn finns det någon sida med info om predator 3?

Japp... http://www.tellusfilm.com

Där så väljer du vilken film du vill läsa om. Det finns många fler så spara den här sidan :D

Skrivet

Det ska komma Predator 3. Då handlar det om en grupp som landar på predetors planet. Då ser dom att predetors håller på att bygga en arme för att förinta jorden!

är du säker på att du inte tänker på Aliens vs Predators filmen som snart har premiär? detta är sidan iallfall: http://www.avp-movie.com

det kommer inga fler matrix, men man kan ju alltid hoppas på en Animatrix 2. men vem vet det kanske kommer fler filmer från bröderna Wachowski

Gäst Soffan
Skrivet

Nja inte 100 % säker men iallafall lite säker på att den filmen ska komma. Men AVP har man ju sett trailern så den kommer. Ska nog se den med en kompis på bio. Då pinkar jag på mig säkert :P

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...