melle34 Skrivet 23 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2011 Vad tycker ni nästa spel ska vara? en remake på ruby/saphire, en till remake på 1st gen eller ett helt nytt? Själv hoppas jag att nästa blir en remake på ruby och saphire. De var riktigt bra spel och det skulle vara kul med en uppdatering. Skriv gärna vad ni tycker :) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 23 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2011 Inte förstöra Ruby och Sapphire! Inte några nya pokemon heller. De sista bra pokemona var den tredje generationen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2011 jag ser gärna en manick som gör att man blir 7 år gammal en liten stund, så kan man sitta och spela de gamla pokémonspelen igen utan att veta precis vad som ska hända hela tiden. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 27 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2011 jag ser gärna en manick som gör att man blir 7 år gammal en liten stund, så kan man sitta och spela de gamla pokémonspelen igen utan att veta precis vad som ska hända hela tiden. :/This ^ + 5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 30 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2011 Men gärna något med en Snag Machine alltså nåt nytt ingen remake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrickmannen Skrivet 26 November 2011 Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 Jag hoppas att de gör en remake av Ruby/Sapphire/Emerald till 3DS eftersom det finns så mycket mera de kan lägga till! Ett Pokemon Grey är bara onödigt eftersom allting var skitbra förutom en del pokemonen. Sedan kanske fokusera på Pokemon Stadium 3 till Wii U. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 10 December 2011 Rapport Dela Skrivet 10 December 2011 Vore nice med en ruby remake tycker jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 Nästa pokemonspel är en crossover! Spelet heter Nobunaga Ambition X Pokemon. Debuttrailern finns på den japanska hemsidan: http://www.pokemon.co.jp/ex/ranse/ Nobunaga Ambition är ett turn-based strategiRPG, så detta kan bli spännande. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 December 2011 Rapport Dela Skrivet 18 December 2011 Nästa pokemonspel är en crossover! Spelet heter Nobunaga Ambition X Pokemon. Debuttrailern finns på den japanska hemsidan: http://www.pokemon.co.jp/ex/ranse/Nobunaga Ambition är ett turn-based strategiRPG, så detta kan bli spännande. :DGay.. Pokémon är inte vad det än gång varit.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 December 2011 Rapport Dela Skrivet 18 December 2011 Jag har faktiskt alltid förväntat mig ett pokemon strategispel á la FF Tactics skulle dyka upp. Men inte så här med ett lite obskyrt spel som Nobunaga Ambition. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 16 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2012 Jag gillar idén med pokémon spel med nya koncept, som typ Nobunaga Ambition. Nog för att den klassiska modellen funkar bra och kan förnyas i viss mån utan att bryta stilen, men det har ändå gjorts en hel drös spel av den typen. Jag skulle vilja se ett battle system där man har direkt kontroll över sin pokémon och kan kuta runt och använda moves i real-time, lite som ett action-adventure-spel, åtminstone i strider. Kanske inte skulle gå hem, men vore intressant :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 19 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2012 De senaste spelen jag tycker har varit bra eller iaf roliga är mystery dungeon serien, lite variation från de vanliga spelen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg