OpeningTitles Skrivet 24 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 (redigerat) Tja, jag undrar vad det här är för spel som jag kommer nu visa på bild. Redigerat 24 Oktober 2011 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 24 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 Ser la ut som Heavy Rain. Men jag är inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 (redigerat) Redigerat 24 Oktober 2011 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 24 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 Yeah, tackar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 Har hört att det ska vara sjukt bra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 24 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 Har hört att det ska vara sjukt bra ?Jag gillade det inte jättemycket, tyckte att det blev enformigt väldigt fort. Storyn, som är tungt inspirerad av Stephen King, var väl det som drev mig att spela vidare, även om inte den heller var jättemycket att hurra för. Som helhet kanske jag skulle ge den en 6:a på en tiogradig skala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.