Rhino Skrivet 24 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 (redigerat) Min polare sa att en i hans fotbollslag hade fått nått spel som man kan göra vad som helst på. Fast det va bara gjort i några tusen kopior det spelet, så det finns inte att köpa. Du kunde te.x joina armèn. Jobba, köra bil. Typ som Sims? Verkligen hur realistiskt som helst sa han. Är det bara bullshit eller är det sant? Han sa nånting med Alan Wake. Antagligen snackar hans polare skit. Men vad vet jag. Har inte så mycket mer att gå på menmen. Jag skrev tråden här för att ingen är lika aktiv på PS3 / Xbox forumen'a. Please answer! Redigerat 24 Oktober 2011 av Rhino Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 Myt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 24 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 Ah, älska mytomaner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 24 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 (redigerat) Jahaja.. Fan då. Vem anmälde? :/ om nån mod ser, lås inte. ta bort trådfan Redigerat 24 Oktober 2011 av Rhino Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 24 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 Jag har det spelet. Det är lite som the sims med Alan wake stuket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 25 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2011 Cs 1.6 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 25 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2011 Cs 1.6 då?Sen när gick man med i armén och kör bil i 1.6?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 26 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2011 Jag har det spelet. Det är lite som the sims med Alan wake stuket.Va heter det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 26 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2011 Jag har det spelet. Det är lite som the sims med Alan wake stuket.konstigt jag med det kallas för ''världens sämsta lögnare'' spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 26 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2011 Det finns ju något textbaserat spel som heter något i stuk med "Real Life" eller något sånt, där man följer en karaktär från födsel tills att den dör (Man får göra val med om vad man ska jobba med och studera med och sådant). Dock av vad jag har läst om det så blir man oftast våldtagen tills man blir deprimerad och tar livet av sig. Eller så dör man av whopping cough (vad det nu är på svenska är ett mysterium för mig). Men jag är inte helt 100% säker på namnet dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 26 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2011 Det finns ju något textbaserat spel som heter något i stuk med "Real Life" eller något sånt, där man följer en karaktär från födsel tills att den dör (Man får göra val med om vad man ska jobba med och studera med och sådant). Dock av vad jag har läst om det så blir man oftast våldtagen tills man blir deprimerad och tar livet av sig. Eller så dör man av whopping cough (vad det nu är på svenska är ett mysterium för mig). Men jag är inte helt 100% säker på namnet dock.Ja, det spelet har jag också spelat. Namnet är dock förgätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 30 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2011 hej jag har spelet för DIG det heter HABBOHOTELL man kan göra ALLT där typ gå med polis jobba på sjukhus köpa saker äta hamburgare det var allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.