Hoppa till innehåll

Chena Grappar


Rhino
 Dela

Rekommendera inlägg

Min polare sa att en i hans fotbollslag hade fått nått spel som man kan göra vad som helst på. Fast det va bara gjort i några tusen kopior det spelet, så det finns inte att köpa. Du kunde te.x joina armèn. Jobba, köra bil. Typ som Sims? Verkligen hur realistiskt som helst sa han. Är det bara bullshit eller är det sant? Han sa nånting med Alan Wake. Antagligen snackar hans polare skit. Men vad vet jag. Har inte så mycket mer att gå på menmen.

 

Jag skrev tråden här för att ingen är lika aktiv på PS3 / Xbox forumen'a.

 

Please answer!

Redigerat av Rhino
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns ju något textbaserat spel som heter något i stuk med "Real Life" eller något sånt, där man följer en karaktär från födsel tills att den dör (Man får göra val med om vad man ska jobba med och studera med och sådant). Dock av vad jag har läst om det så blir man oftast våldtagen tills man blir deprimerad och tar livet av sig. Eller så dör man av whopping cough (vad det nu är på svenska är ett mysterium för mig).

 

Men jag är inte helt 100% säker på namnet dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns ju något textbaserat spel som heter något i stuk med "Real Life" eller något sånt, där man följer en karaktär från födsel tills att den dör (Man får göra val med om vad man ska jobba med och studera med och sådant). Dock av vad jag har läst om det så blir man oftast våldtagen tills man blir deprimerad och tar livet av sig. Eller så dör man av whopping cough (vad det nu är på svenska är ett mysterium för mig).

 

Men jag är inte helt 100% säker på namnet dock.

Ja, det spelet har jag också spelat. Namnet är dock förgätet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...