Hoppa till innehåll

Jag Vill Ta Livet Av Mig


PIMAL
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej jag heter markus och är 13 år. jag vill ta mitt liv pga att min pappa tjatar så in i hel*ete mycke på allt och så jä*las han med mig hela tiden och irriterar mig. Och när jag säger till min min mamma och säger att jag vill flytta hem till henne så säger hon bara: ok men du kan inte flytta hit... Så jag SKA ta livet av mig men vet inte hur. Jag är fet och ful och spelar hela tiden ( har inget att leva för ) Jag vill ta livet av mig med en pistol men vet inte hur man får tag i en... så det är ett problem. Jag har sagt till pappa och mamma att jag tänker ta livet av mig men dom tror inte på det. Vill någon ta livet av sig tillsammans med mig? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 42
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det är ju faktiskt nu när du växer upp som du får möjligheten att själv ta tag i ditt liv och göra något åt det.

 

Jag mådde också skitdåligt när jag var 13, hade inga kompisar, var finnig, klen och rädd. Ett eller två år senare mådde jag jättebra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som Mumutio skrev så har livet inte ens börjat. Du har hela livet framför dig, avsluta det inte nu.

Vad är det din pappa retar dig för?

Jag tycker du inte borde ta livet av dig, tänk på alla dina kompisar och släktingar. Dom skulle bli förkrossade.

Redigerat av 360Xbox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som Mumutio skrev så har livet inte ens börjat. Du har hela livet framför dig, avsluta det inte nu.

Vad är det din pappa retar dig för?

Jag tycker du inte borde ta livet av dig, tänk på alla dina kompisar och släktingar. Dom skulle bli förkrossade.

 

Annars skulle jag kunna rekommendera att du lägger dig på tågvägen och blir halshuggen, det är en snabb och smärtfri död.

har inga vänner

 

Häll i dig en burk råttgift, undvik motgift i 1 timme, så är du garanterat död inom 24 timmar. Råttgift smakar kanske inte heller särskilt gott, så blanda det med glass eller något så blir det lättare att äta; effekten förändras inte.

nej jag vill dö direkt

 

Vad är det din pappa gör mot dig och varför kan du inte flytta hem till din mamma?

 

Ni som ger honom tips på hur man tar livet av sig, dra åt helvete.

pappa jävlas med mig hela tiden och kallar mig fetto och masssa sånt skit och min mamma knarkar och hos henne får jag inte bo då :( jag har ingen och inget
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...