Hoppa till innehåll

Vad Gör Du Just Nu?


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

Har spenderat dagen i soffan och känt mig allmänt trött pga en " caffeine crash". Just nu tar man en paus från tv-tittandet.

 

 

Varför jag "kraschat" är för att den senaste veckan har man druckit runt 1,5 liter energidricka per dag och de tog slut igår.

^_^

Redigerat av ImCasualGamer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har spenderat dagen i soffan och känt mig allmänt trött pga en " caffeine crash". Just nu tar man en paus från tv-tittandet.

Varför jag "kraschat" är för att den senaste veckan har man druckit runt 1,5 liter energidricka per dag och de tog slut igår.

^_^

Hur pigg var du då? :P

 

Ontopic: Sitter på mitt studentrum efter att ha suttit i en bil i 5 timmar från Göteborg till Stockholm, in på hotell över natten för att sedan åka till Arlanda och ta flyget till kalla Kiruna...

Funderar på att starta upp min gamla dator och köra in Linux på den, men det får nog vänta.

Redigerat av Proccito
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst Trafikljus

Vet inte vad du menar med "dist", men jag gissar på Ubuntu.

Mycket troligt att han menar det.

Dist betyder "distribution".

En distribution kan vara Arch, Gentoo, Ubuntu, Debian etc.

 

Själv kör jag på Lubuntu 12.10.

 

OnTopic:

Sitter och är lite småtrött på Dreamhack och redigerar film jag haft liggandes :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...