MentalogisT Skrivet 16 December 2011 Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 biter på min nagel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 biter på min nagel*high-five* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 Fixade nyss min presentation lite. Tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 Lyssnar på trevlig musik, ska käka fläskkotlett med pommes frites till middag för att sedan bege på till Skottvångs Grufva för en julgala/se Staffan Hellstrand live. Helt okej lördag ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 Går ner ytterligare ett steg i mitt snart startande osociala jullov. [: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 ska precis gå ner och duscha brb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 Lyssnar på Rammstein och biter på naglarna samt kollar fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 Börkar packa för min resa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 December 2011 Rapport Dela Skrivet 19 December 2011 Kliar mig på benet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 December 2011 Rapport Dela Skrivet 19 December 2011 Försöker sova, men det går inge vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 December 2011 Rapport Dela Skrivet 20 December 2011 äter frukost Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 December 2011 Rapport Dela Skrivet 20 December 2011 Packar för hemfärd imorgon bitti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.