Draghguggwhor Skrivet 18 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2012 Fixar med min datorhörna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2012 Dricker en kopp välbehövt te. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 19 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2012 Käkar frukost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 27 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2012 Kom nyss hem efter en riktigt bra utekväll ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2012 Läser The Beach för andra gången, muntlig redovisning på engelska om boken imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2012 Sitter och pluggar in 18 handskrivna sidor med bak och framsida inför en tenta. Och detta är bara halva tentan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 1 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 Försöker lära mig No Surprises på gitarr, går rätt så bra än så länge. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mentwos Skrivet 1 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 Lirar lite C&C 3. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 1 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 Lirar lite C&C 3. :)Y U PLAYING THAT!? testa C&C Generals eller ngt sånt, kul spel! OnT: jag snackar med mormor om spel (like a baws) och jag ser på Lets Dance finalen och kollar datorn lite då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 JAGHARDAMPRYCKALLTÄRSÅJÄVLABRAALLTSÅFUCKDETÄRBRAALLTSÅFANVADNICEYEAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 1 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 JAGHARDAMPRYCKALLTÄRSÅJÄVLABRAALLTSÅFUCKDETÄRBRAALLTSÅFANVADNICEYEAH!Du kanske ska dra ner på koffeinet ? Sitter och lyssnar på Woods of Ypres och bara njuter av musiken. Riktigt längesen jag tog mig tid att verkligen lyssna på ett band såhär :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 1 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 Lyssnar igenom diverse rap album och mår bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.