Proccito Skrivet 23 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2012 Gör distansuppgifter. tråkigt som fan, me rymdrelaterad uppgifter gör det roligare :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2012 Pluggar Externredovisning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 3 November 2012 Rapport Dela Skrivet 3 November 2012 Sitter i en bil påväg till Angered. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 4 November 2012 Rapport Dela Skrivet 4 November 2012 (redigerat) Har spenderat dagen i soffan och känt mig allmänt trött pga en " caffeine crash". Just nu tar man en paus från tv-tittandet. Varför jag "kraschat" är för att den senaste veckan har man druckit runt 1,5 liter energidricka per dag och de tog slut igår. ^_^ Redigerat 4 November 2012 av ImCasualGamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 November 2012 Rapport Dela Skrivet 4 November 2012 (redigerat) Har spenderat dagen i soffan och känt mig allmänt trött pga en " caffeine crash". Just nu tar man en paus från tv-tittandet.Varför jag "kraschat" är för att den senaste veckan har man druckit runt 1,5 liter energidricka per dag och de tog slut igår.^_^Hur pigg var du då? :P Ontopic: Sitter på mitt studentrum efter att ha suttit i en bil i 5 timmar från Göteborg till Stockholm, in på hotell över natten för att sedan åka till Arlanda och ta flyget till kalla Kiruna...Funderar på att starta upp min gamla dator och köra in Linux på den, men det får nog vänta. Redigerat 4 November 2012 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 5 November 2012 Rapport Dela Skrivet 5 November 2012 Precis kommit hem från Göteborg, tog ju bara 7 timmar att åka. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 November 2012 Rapport Dela Skrivet 10 November 2012 Fixar Linux på min gamla dator. Just nu rensar jag hårddisken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 11 November 2012 Rapport Dela Skrivet 11 November 2012 Fixar Linux på min gamla dator.Just nu rensar jag hårddisken.Vilken dist? :D OnT: Käkar glass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 23 November 2012 Rapport Dela Skrivet 23 November 2012 Kom precis på att jag har varit medlem här i över 10 år (med ett annat konto innan) och undrar vart tiden tog vägen :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 November 2012 Rapport Dela Skrivet 23 November 2012 Vilken dist? :D OnT: Käkar glass.Vet inte vad du menar med "dist", men jag gissar på Ubuntu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Trafikljus Skrivet 24 November 2012 Rapport Dela Skrivet 24 November 2012 Vet inte vad du menar med "dist", men jag gissar på Ubuntu.Mycket troligt att han menar det.Dist betyder "distribution".En distribution kan vara Arch, Gentoo, Ubuntu, Debian etc. Själv kör jag på Lubuntu 12.10. OnTopic:Sitter och är lite småtrött på Dreamhack och redigerar film jag haft liggandes :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 24 November 2012 Rapport Dela Skrivet 24 November 2012 Försöker byta plats på under- och överkäken. OCH Avinstallerar och raderar massa skit från hårddiskarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.