KuroKaktus Skrivet 15 December 2012 Rapport Dela Skrivet 15 December 2012 Kollar runt på internet vilka spel som liknar minecraft battlefield heroes och GTA IV! För max 12 år!Kan nog bli svårt att hitta ett spel med droger, mord och sex för max 12 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 15 December 2012 Rapport Dela Skrivet 15 December 2012 Vill ha ett spel att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 17 December 2012 Rapport Dela Skrivet 17 December 2012 Lyssnar på härlig musik. :sorcerer: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 5 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2013 Ska ut på en liten eftermiddags promenad snart. Misstänker att grannen är en zombie så det kommer onekligen bli spännande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 5 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2013 Tittar på Sevadus livestream när han spelar Lego LOTR, och planerar att spela lite själv senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2013 Planerar mordHAHAHAHA, SKIT KUL DU!!! -.- Ontopic: Funderar på att börja med en lets play på Minecraft eller nått annat roligt och oändligt spel som aldrig tar slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 6 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2013 Ser på Community, vilket jag kommer ha sett alla säsonger av på två dagar snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 6 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2013 Planerar rån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 6 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2013 Planerar rån.Jag antar att jag också får vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 6 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2013 (redigerat) Ser på Community S03E16. Redigerat 6 Januari 2013 av Dunderdasenn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 6 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2013 Ser på Community S03E22. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 6 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2013 Jag antar att jag också får vara med?Du är alltid välkommen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.