360Xbox Skrivet 27 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2011 Funderar på att köpa Turtle Beach X41 för ca 800kr. Har några frågor. 1: Är ljudkvalitén dålig, ok, bra eller jättebra? 2: Fungerar den bra för musik på PC? 3: Finns det något annat headset som ni rekommenderar som är bättre? (Priset spelar inte så stor roll bara det inte är 2000-3000kr) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 5 November 2011 Rapport Dela Skrivet 5 November 2011 Bra/jättebra Det går, men den är ämnad för spel. G35 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cooldude Skrivet 8 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2012 Jag tycker personligen att Gioteck EX-05 är bra till Xbox 360/Playstation 3/Pc. Har ett själv. Priset är vid ungefär 400-500 kr ink frakt. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1030208 /Cooldude Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 8 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2012 Dom suger, köpte dom, och som vanligt med TB så kunde man inte höra ena sidan, Jävla Skit är vad jag säger, köp TriTon eller vad dom heter istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cooldude Skrivet 9 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2012 1. Dem Är bra, helt okej för priset Tycker jag... 2. Du måste ha fått någon sorts skit kopia för jag har haft mina i snart 6 månader och dem funkar lika bra som nya! /Cooldude Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.