Hoppa till innehåll

Wow Patch 4.3


Laserturken
 Dela

Rekommendera inlägg

Vad tycker ni om nästa patch? Bra eller dåligt?

 

Själv tycker jag att det är dåligt eftersom att en av pala retris bästa talent kommer bli nerfad, gånger 10.

 

Patch 4.3 notes

 

Ska nog göra en rogue.

 

Vad tycker ni om Transmogrification?

Tycker att det är bra med Transmo, men det kommer bli svårt och se andras gear, som när man lirar arena/bgs.

 

Outland & Northrend Quest Flow

Ser ut som att det kommer bli 33% enklare att levela 71 ~ 80.

New Dungeon & Raid Content

Det kommer komma en ny raid boss till Baradin Hold. Ser fram emot det.

De förra bossarna är enkla, så ja förväntar mig något svårare.

 

User Interface

Guilds med inaktiva ledare kan nu bytas på särskilda villkor.

World mappen kommer nu visa vilket level man kan questa för varje zon.

 

Vill du veta mer information, läs på hemsidan. Har bara skrivit några få saker.

Redigerat av Laserturken
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man levlar inte i Outland eller i Northrend efter level 80. Så mellan 71 - 80 skulle i såna fall gå lättare.

Sen har jag väldigt dålig koll nu när jag har lagt ner mitt spelande men kommer inte Deathwing raiden i 4.3?

 

Överlag så verkade 4.3 vara en hyfsad patch när Blizzard presentera den för ett par månader sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man levlar inte i Outland eller i Northrend efter level 80. Så mellan 71 - 80 skulle i såna fall gå lättare.

Sen har jag väldigt dålig koll nu när jag har lagt ner mitt spelande men kommer inte Deathwing raiden i 4.3?

 

Överlag så verkade 4.3 vara en hyfsad patch när Blizzard presentera den för ett par månader sen.

Förlåt mig menade 71 till 80. Men ialla fall, jag tror det ska komma i 4.3 men jag är inte helt säker. Det stod för ett par veckor sen att det skulle komma men det står inte i patch notes längre.

 

Antingen har dom ändrat till ett senare datum för att folk klagar att det är tidigt. Blizzard sa också att 4.3 kommer vara den sista major patch. Då kommer det nog lite "minor" patches.

Redigerat av Laserturken
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

New Dungeon & Raid Content

Det kommer komma en ny raid boss till Baradin Hold. Ser fram emot det.

De förra bossarna är enkla, så ja förväntar mig något svårare.

hoppas inte för mycket, BH ska vara enkelt så man kan pugga det utan några stora problem. om du vill ha svårare saker bör du köra deathwing raidet i 4.3

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...