VAZE Skrivet 27 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2011 Jag fick bf3 limited edition idag. Men hur aktiverar jag mitt physical warfare pack? Jag har aktiverat koder för spectat pack och dogtags pack, men jag vet inte hur jag gör för att få physical warfare pack. TYPE 88 LIGHT MACHINE GUN vilket ska vara ett exklusivt vapen för physical warfare pack finns inte med när jag bläddrar genom vapnen och DAO-12 shotgun är låst vilket den inte ska vara. Så vet någon hur man gör hur gjorde ni? Spelet är köpt från webhallen om det skulle hjälpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 29 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2011 På XBL finns det en tjänst som heter "Redeem Code" eller något sådant. Tror det är där som du skriver in koden till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 29 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2011 På XBL finns det en tjänst som heter "Redeem Code" eller något sådant. Tror det är där som du skriver in koden till det.Det vet jag. Men problemet är att jag inte har fått någon kod.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 29 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2011 Webhallen har inte Physical Warfare. Det är det som är probelmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 30 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2011 Webhallen har inte Physical Warfare. Det är det som är probelmet.Står på deras sida: • Also features classic Battlefield 2 vehicles, weapons which can be brought back to your Battlefield 3 game. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 30 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2011 (redigerat) Men vapnen är i Back to Karkand DLC som kommer ut i Dec. Du läser på Back to Karkand. Eller tänker jag fel? Redigerat 30 Oktober 2011 av Skelzor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 31 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2011 Om jag "nu" kommer ihåg rätt så är det bara Gamestop som har Physical Warfare pack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 18 November 2011 Rapport Dela Skrivet 18 November 2011 Om jag "nu" kommer ihåg rätt så är det bara Gamestop som har Physical Warfare pack?Detta säger Gamstop jämt fast det finns hos andra också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.