Layton Skrivet 28 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2011 Hej. Jag passerade en ruinstad och tyckte det skulle vara kul att utforska lite. SÅ jag hittade en dörr och nyfiken som jag var så gick jag in (läskig musik börjar). Eftersom jag vet att det är farligt sparar jag för säkerhetsskull. Jag hör röster och ser en död blodig kille men jag går ändå in och blir attackerad av två läskiga snubbar, först dör jag men andra gången lyckas jag döda dem och då upptäcker jag att de är vampyrer! Läskigt. Men jag vågade inte spara, eftersom min brorsa har berättat att han dödade massa vampyrer en gång och då blev han vampyr, vilket inte alltid är så kul. Så jag stängde av spelet, och när jag börjar igen så är jag utanför dörren. Så det jag undrar över är om det är en dum idé att slakta vampyrer. Jag såg att de hade massa coola svärd och allt sånt, men kan jag bli vampyr om jag dödar (i detta fallet två) vampyrer. Hjälp tack. Jag orkar inte resa runt efter bot, det första jag gör liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2011 Känner inte till exakt var du är, men vid en viss punkt i spelet kan man välja om man ska bli vampyr eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 28 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2011 man gör ett quest och när kommer en bit i questet kommer man kunna bli vampyr om man vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 28 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2011 Okej, jag har precis räddat staden Kvatch från en Oblivion-gate och ska ta Brother Martin till Jauffre. Inte så jättelångt asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 28 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2011 (redigerat) När du slåss mot vampyrer så blir du smittad av Porphyric Hemophilia. Om du inte vill bli vampyr måste du äta/dricka/casta något som botar diseases, t.ex Shepherd's Pie eller Cure Disease. Se mer på http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Vampirism Redigerat 28 Oktober 2011 av FreakyStyley Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 28 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2011 Okej, tack. Jag tror jag snodde ett elexir som skulle kunna funka isåfall. Men jag borde nog spara ändå innan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.