Luxaxix Skrivet 17 November 2011 Rapport Dela Skrivet 17 November 2011 De jag följer är: 2½ Men How I Met Your Mother Modern Family The Big Bang Theory Mike And Molly (Halvbra..) Har även sett ut: Dharma & Greg 8 Simple Rules Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kitten Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 Danne o Bleckan brukar jag också kolla på. Brukar även följa deras blogg på finest.se där kan man se många av tatueringarna som dom gör. Några fler här inne som längtar till nya säsongen av GoT? (här kan ni se trailern för den nya säsongen) http://www.youtube.com/watch?v=sBrsM_WlfV8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 14 December 2011 Rapport Dela Skrivet 14 December 2011 Hej cheyen. Jag vill se nya GoT nu. Fast med 24 Avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JillValentine Skrivet 18 December 2011 Rapport Dela Skrivet 18 December 2011 Vad tror ni om SVTs nya drama-serie Äkta Människor? Visserligen premiär i januari, men en trailer finns ute nu. Måste ha varit en rätt påkostad produktion med tanke alla kändisar som är med i den. Äkta Människor För övrigt, fett grym trailer på GoT sII. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 27 December 2011 Rapport Dela Skrivet 27 December 2011 Leverage! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.