TroyBuilder Skrivet 31 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2011 Min kompis har crackat en server fast jag inte har premium :) Men jag disconnectas varje 20-30 sekund så det är inte kul :cry: Jag undrar om ni kan hjälpa mig eller om jag kan fixa det? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2011 vad får du för felmeddelande? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TroyBuilder Skrivet 31 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2011 (redigerat) vad får du för felmeddelande? Vänta jag skriver det snart när min kompis har startat servern och jag har kommit in och disconnectas... B) Men vad jag kommer ihåg så var det något med "recv failed " i slutet :o vad får du för felmeddelande?Jag får: " International exception: java.net.SocketException: Software caused connection abort: recv failed " Samma som han här: http://www.youtube.com/watch?v=7wZFCgHPhmQ :lol: Redigerat 31 Oktober 2011 av TroyBuilder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 31 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2011 Felet är inte hos dig, det är hos han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TroyBuilder Skrivet 31 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2011 Felet är inte hos dig, det är hos han. Det är för mig med o,O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 1 November 2011 Rapport Dela Skrivet 1 November 2011 Det är för mig med o,OHar du testat någon annan server, som ovanstående sa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TroyBuilder Skrivet 1 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2011 Har du testat någon annan server, som ovanstående sa. Jag vet inte någon annan crackad server... Har letat men hittar ingen 3; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blest Skrivet 1 November 2011 Rapport Dela Skrivet 1 November 2011 Jag vet inte någon annan crackad server... Har letat men hittar ingen 3;Du kan alltid test på min... Vill du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TroyBuilder Skrivet 1 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2011 Du kan alltid test på min... Vill du? Ja, gärna :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TroyBuilder Skrivet 1 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2011 Du kan alltid test på min... Vill du? Ja, gärna :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blest Skrivet 1 November 2011 Rapport Dela Skrivet 1 November 2011 Ja, gärna :DOk skickar i PM ip-adress, fast jag har Pre-release 4 så du får skaffa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A7X Skrivet 5 November 2011 Rapport Dela Skrivet 5 November 2011 Köp premium. Annars får du ta och skylla dig själv, tycker jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg