Northwest Skrivet 1 November 2011 Rapport Skrivet 1 November 2011 Tjo har gått och funderat på om jag ska införskaffa mig Bf3,grejen är den att jag inte vet hur bra det kommer fungera. Jag får "pass" på "can you run it" men det är en bit kvar till "recommended." Så fråga är tror ni det kommer fungera hyfsat eller lagga fan? Citera
Northwest Skrivet 1 November 2011 Författare Rapport Skrivet 1 November 2011 Vad menar du? Jag har inte spelet.(än) Citera
JJespeRR Skrivet 1 November 2011 Rapport Skrivet 1 November 2011 Vad menar du? Jag har inte spelet.(än)Vad har du för utlösning på skärmen? Och vad har du tänkt köra spelet i för upplösning? Citera
GamesDean Skrivet 1 November 2011 Rapport Skrivet 1 November 2011 Vad har du för utlösning på skärmen? Och vad har du tänkt köra spelet i för upplösning?Utlösning? :lol: Förhoppningsvis har han ingen alls på skärmen. Citera
JJespeRR Skrivet 1 November 2011 Rapport Skrivet 1 November 2011 Haha fail xD Sitter o lanar me grabzen o du vet va de gör ;) Citera
Northwest Skrivet 1 November 2011 Författare Rapport Skrivet 1 November 2011 (redigerat) Ursäkta om jag verkar trög,fattar ärligt talat inte vad ni menar med upplösning på skärmen :P Jag har en vanlig LCD skärm ej hd,1280X768 på skrivbordet(H.A.W.X fungerar inte annars) Jag vill spela på högsta möjliga grafikinställningar etc utan lagg,ex kommer det att fungera på medium? Redigerat 1 November 2011 av Motard4life Citera
GamesDean Skrivet 1 November 2011 Rapport Skrivet 1 November 2011 Ursäkta om jag verkar trög,fattar ärligt talat inte vad ni menar med upplösning på skärmen :P Jag har en vanlig LCD skärm ej hd,1280X768 på skrivbordet(H.A.W.X fungerar inte annars) Jag vill spela på högsta möjliga grafikinställningar etc utan lagg,ex kommer det att fungera på medium?Du lär kunna köra på medium då upplösningen ändå är ganska så låg. Räkna bara med en stekhet dator. :) Citera
Northwest Skrivet 1 November 2011 Författare Rapport Skrivet 1 November 2011 En varm dator är en sak men lagg... :yucky: Citera
Distinction Skrivet 1 November 2011 Rapport Skrivet 1 November 2011 Medium går nog på den upplösningen med det graffe du har (Antar ett HD5770). Annars blir det nog lite svårt. Citera
ZxZHitmanZxZ Skrivet 1 November 2011 Rapport Skrivet 1 November 2011 (redigerat) jag undrar samma sak kör på 1920x1080 DVI-D Redigerat 1 November 2011 av ZxZHitmanZxZ Citera
Antz Skrivet 1 November 2011 Rapport Skrivet 1 November 2011 jag undrar samma sak kör på 1920x1080 DVI-DHar en liknande dator med HD 5470, klarar inte ens på lägsta upplösningen på Low Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.