BrittMarie Skrivet 1 November 2011 Rapport Dela Skrivet 1 November 2011 Tjenare, mina earbuds som följde med ipod touch g4 har börjat att fuckat upp sig. För att man ska kunna lyssna med den högra hörluren så måste jag tex hålla den rakt upp. Finns det nåt sätt att fixa det eller behöver jag köpa nya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 November 2011 Rapport Dela Skrivet 1 November 2011 Glapp i sladden förmodligen, bara att inhandla nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 7 November 2011 Rapport Dela Skrivet 7 November 2011 Finns klipp på youtube hur man fixar hörlurar. Beror på var felet sitter, är det i kontakten är det bara köpa nya, är det vid en av högtalarna så är det bara klippa sladden och löda dit den på ett par andra. jag har min iPhone sladd till ett par koss porta pro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 (redigerat) Låter som du behöver nya hörlurar. Surfa in på *UFs hemsida och beställ nya. Vi håller otroligt låga priser jämfört med konkurrenterna! På sidan kan du antingen beställa direkt mot förskottsbetalning eller så kan du skicka ett mail så löser vi det åt dig. MvH *UF Redigerat 8 December 2011 av admin §3.5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
allroundgamer Skrivet 13 April 2012 Rapport Dela Skrivet 13 April 2012 håller med , det är nog bara att köpa nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.